[Me he quedado en la llama, me he dormido]

 

 

Me he quedado en la llama, me he dormido.

Un espacio sin sombra ni humedad: lo desconozco.

Unas olas despacio, y un corcel infinito

y una espada que pinta jardines con mi sangre.

 

Así ante el espejo, así dentro, transportado

hacia la llama que hurga en los rostros más oscuros,

y yo aún averiguando qué hago todavía

y qué son esas olas, el corcel, los jardines…

 

Félix Hangelini

 

William_Blake_008

~ por Félix Hangelini en julio 1, 2013.

2 comentarios to “[Me he quedado en la llama, me he dormido]”

  1. Estás aquí, a pesar de vos, entre los instersticios. Te quiero siempre.

  2. Félix, no saps les vegades que quan llegia les teves entrades o els teus poemes, les paraules em semblaven que vivien dins d’un futur, d’un presagi i ara he llegit aquest poema i sí, tenies un do.
    A la teva mare, -i Lidia ho pot corroborar- li havia dit més d’una vegada que llegint els teus escrits i també les contestes als comentaris que et feiem, jo t’ubicava entre el cel i la terra. Ara la teva energia es troba en El Bosque escrito. Me’n faig un tip de llegir entrades teves i fins i tot m’arribo a imaginar la teva veu.
    Quan vas escriure des de Miami, em vaig quedar amb aquesta frase: “Miami tiene de algún modo, el halo de La Habana de los años 30 y 40. A mí, no obstante, me seduce todo lo antiguo”.
    Quan ho vas fer des de Ciutat de Mèxic: “Nada, sin embargo, me resulta familiar”.
    I ara en aquest poema, tornes a referir-te a un espai: “Un espacio sin sombra ni humedad: lo desconozco”.
    Félix estàs vivint dins de cadascuna de les persones que t’estimem, un espai càlid i protector.
    Lidia, gracias por dejarnos conocer poemas inéditos de Félix. Te escribo pronto. Una forta abraçada.

Responder

 
