LA ILUSIÓN Y LA DERROTA

“L’equip petit”, de Roger Gómez y Dani Resines, es la conmovedora historia de un equipo de fútbol de alevines de primero y segundo, que durante todo el campeonato escolar no consiguieron meter un solo gol. Una verdadera lección de pundonor, de esperanza, de respeto y de alegría de vivir.

Sin duda, tengo que conseguirme la camiseta de este equipo.

~ por Félix Hangelini en agosto 3, 2011.

4 comentarios to “LA ILUSIÓN Y LA DERROTA”

  1. La esencia misma del deporte, antes de que lo corrompa el dinero. Yo también quiero esa camiseta. Así sí que me gusta el fútbol.

  2. ¡Alfredoooo! ¿Qué tal, hombre?

    • Bien, Félix. Te mando un correo y expando ese “bien”. No me parece oportuno contaminar la atmósfera de tu bosque con mis cosas.

  3. Ahir fent reportatge fotogràfic de les festes de Gràcia, caminava pel carrer Verdi i com si hagués tingut una il.luminació vaig entrar a la llibreria Taifa perquè vaig recordar que ja fa temps que em volia comprar el darrer llibre de Wisława Szymborska, que per cert és en prosa i es diu Lecturas obligatorias. Vaig tenir sort, i vaig sortir amb el llibre. Llibre que serà començat el divendres dalt del tren camí de Lleida.
    A la nit li vaig donar una fullejada, i al començament el seu traductor –Manel Bellmunt Serrano- fa una introducció amb el títol La prosa de Szymborska: Entre el humanismo i la ironía. Abans però ens deixa una cita d’ella:
    “El poeta, si es poeta de verdad, siempre tiene que repetirse no sé”.
    Aquest no sé sempre m’ha agradat. I em fa pensar en el poema que Szymborska parla des del pensament d’una nena petita que vol posar a prova l’estabilitat dels objectes que es troben damunt l’estovalles i a veure què passarà si ella les estira… ella no ho sap, per tant, caldrà fer-ho i és així com aprenem que de vegades les coses surten bé i altres no. Però mai hem de deixar de provar i amb optimisme. Les derrotes són també –i de vegades encara més- aprenentatge.
    Una abraçada,

Responder

 
