UNFORGETTABLE

Recuerdos de mi adolescencia y temprana juventud. Una canción muy especial interpretada por padre e hija, en 1992, unidos por la tecnología. El famoso homenaje a Nat King Cole, por su hija Natalie.

UNFORGETTABLE, Irving Gordon

Unforgettable, that’s what you are
Unforgettable though near or far
Like a song of love that clings to me
How the thought of you does things to me
Never before has someone been more

Unforgettable in every way
And forever more, that’s how you’ll stay
That’s why, darling, it’s incredible
That someone so unforgettable
Thinks that I am unforgettable too

~ por Félix Hangelini en agosto 1, 2010.

3 comentarios to “UNFORGETTABLE”

  1. ¡Quins records! Va ser de les darreres cançons que vaig compartir amb el meu pare, ell va morir poc després que editessin aquest muntatge tan increïble i emocionant. Han passat uns quants anys però quan vull fer recordatori d’aquella época m’agrada escoltar-la i en fi que ve a ser com una catarsi, també és de les cançons que ho remouen tot. Mercès i ànim Félix

  2. Gràcies per compartir els teus records, Carme. A mi en realitat em recorda una etapa de la meva vida que avui em sembla tan lluny en el temps…
    (Ho sento pel teu pare…)
    Una abraçada.

  3. La vida té aquestes paradoxes, a mi escoltar aquesta cançó em porta el passat com si fos present, a tu un passat recent te’l fa encara més llunyà. És el que em va semblar i per aquest motiu et vaig donar ànim. Cal pensar que més endavant els daltabaixos el temps els deixa en el lloc que els hi correspon i les cançons sempre aniran amb nosaltres.
    Una abraçada,
    Carme

Responder

 
